• 021-88871145
  • info@chelikdoor.com

چوب صنعت چلیک/ مقالات / بورس درب ضد سرقت در تهران

معمولا اکثر مشتریان ترجیح می دهند تا برای خرید یک محصول به جایی مراجعه کنند که فروشگاه های زیادی عرضه کننده محصول مورد نیاز آن ها باشند و بتوانند از لحاظ مدل و قیمت مقایسه ای بین عرضه کنندگان محصولات داشته باشند. به عنوان مثال اگر کسی در تهران به دنبال بورس خرید مبل باشد ناخودآگاه یافت آباد یا دلاوران به ذهنش می آید یا اگر شخصی نیاز به خرید وسایل الکترونیکی مثل تلویزیون و یخچال و موبایل و ... داشته باشد باید به خیابان جمهوری مراجعه کند.

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که نیاز به خرید درب ضد سرقت و مشاهده نمونه کارهای این نوع درب داشته باشید و دنبال جایی باشید که بتوانید همه تولید کنندگان و فروشگاه ها را به صورت یکجا ببینید اما موفق به یا فتن همچین جایی نشده باشید.

برای خرید درب ضد سرقت مکانی وجود ندارد که همه تولید کنندگان و وارد کنندگان به صورت متمرمز در آنجا حضور داشته باشند. اما خیابان هایی که عموما تعداد بیشتری فروشگاه درب ضد سرقت در آنها دیده میشود می توان به خیابان رسالت، پل چوبی و خیابان حسن آباد اشاره کرد.

چگونه درب ضد سرقت را آنلاین خریداری کنیم

با گسترش تکنولوژی و ابزارهای فناوری اطلاعات و همه گیر شدن اینترنت و فرهنگ استفاده از آن، بسیار از مشتریان علاقه مند هستند تا درب ضد سرقت را به صورت آنلاین خریداری کنند. (در مقاله ی دیگری خرید درب ضد سرقت دیجی کالا را بررسی کرده ایم).

اگر به مراکز فروش درب ضد سرقت دسترسی ندارید می توانید با مراجه به سایت چوب صنعت چلیک و مشاهده نمونه کارهای درب ضد سرقت این شرکت جدید ترین مدل های درب ضد سرقت ترک را مشاهده کرده و درب مورد نظر خود را انتخاب کرده و با تماس با شماره تلفن 02188871145 درب را سفارش دهید. پس از سفارش درب کارشناسان نصب شرکت جهت هماهنگی زمان نصب با شما تماس می گیرند و درب را در محل مورد نظر شما نصب خواهند کرد.

هدف اصلی شرکت چلیک حذف واسطه های درب ضد سرقت و عرضه درب های ضد سرقت ترک با کمترین قیمت به مشتریان می باشد. شرکت چلیک نماینده انحصاری شرکت اکسترا در ترکیه در ایران می باشد و تمامی درب های این شرکت از کشور ترکیه وارد می شود.

در خرید درب ضد سرقت به چه نکاتی توجه کرد

از آنجایی که درب ساختمان جز مصالحی است که تعویض آن خیلی راحت نمی باشد و ممکن است خرابی به وجود آورد پیشنهاد می شود که در هنگام انتخاب درب به همه موارد آن توجه شود تا پس از نصب مجبور به تعویض یا تعمیر درب نشوید. بنابرین پیشنهاد می شود که درب را از فروشندگان معتبر و با سابقه تهیه نمایید تا ریسک های ناشی از بد قولی و کیفیت پایین درب به حداقل برسد.